polub mnie na facebooku :)

środa, 16 grudnia 2015

Zmiany , wielkie zmiany

Pomimo tego , że ostatnimi czasy na blogu i moim fanpagu na Facebooku nie gościły żadne nowe posty nie oznacza to wcale ze nastąpiła przerwa w tworzeniu , wręcz przeciwnie cały czas coś nowego staram tworzyć oraz wymyślać ;) Zmiany o których mowa w tytule posta to między innymi zmiana nazwy strony na Facebooku  mianowicie teraz to Paula ART ;) nazwa nowa ale pomimo że dalej wytwarzam korzystając z splotów makramowych to zajmuje się całkiem nowymi metodami wytwarzania biżuteri . Chciałam pogodzić także biżuterię i decoupage a makramowe szaleństwo kojarzyło się tylko i wyłącznie z makrama ;) 
Powstało nowe logo , którego tworzeniem zajął się mój przyjaciel. Mam nadzieje że zmiany idą w dobrym kierunku a ja dopracuje nowe techniki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz