polub mnie na facebooku :)

niedziela, 31 sierpnia 2014

Po przerwie

Witam,
Ostatnio długo długo nic nie wrzucałam ani nie publikowalam na blogu, zwykły brak czasu.
Za to mój fanpage na Facebook zdążył się rozwinąć.
Na dzień dzisiejszy pełno modeli widocznych jest na fb a w mojej głowie pełno pomysłów na makramowe dzieła i to nie tylko bransoletki :-D
Zaczęłam w miedzy czasie przygodę z decoupage i juz zamówiłam koraliki dzięki którym połącze moja ukochana makrame z nowym bakcylem czyli ozdabianiem przedmiotów :-)
Już powstały dwie szkatułki a teraz czas na bardziej precyzyjne rzeczy czyli drewniane koraliki oraz bransoletki.  Będę na bieżąco dzielić się tu nowymi pracami mam nadzieję że wyjdą i zachwycą.
A tym czasem zabieram się do pracy a Wam życzę miłego wieczoru.  ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz